Svåra beslut

Jag har funderat och funderat på senare, och nu har jag och Lillans ägare bestämt att hon får åka hem igen. Bara tanken är skitjobbig, men jag tror att det kommer bli bäst på det sättet. Efter olyckan kommer jag inte få rida på ett tag och hon förtjänar att hållas igång, hon mår inte bra av att bara stå. 
 
Jag har möjlighet att hålla igång ridningen genom att få rida en annan häst i stallet tills jag hittar en annan häst som passar mig bättre, när jag är uppe i sadeln igen. Det har varit mycket att tänka på den senaste tiden och nu hoppas jag att det lägger sig ett tag framåt. Jag tänker inte gå in på det hela mer än så, men det jag vet att jag kommer lösa det hela på ett bra sätt och kommer hitta rätt häst för mig.
 
 
? Wilma

Usch vad jobbigt! Styrkekramar, håller tummarna för att löser sig till slut, verkligen!

Sv: Tack :D Kram

Usch vad tråkigt:( Har varit extremt oaktiv på datorn överhuvudtaget i sommar så har inte läst vad som hänt men jag hoppas det blir på bästa sätt till slut! Det finns all tid i världen för att ha häst även om det är jobbigt att lämna en vän..<3 känner med er!

Usch vad tråkigt:( Har varit extremt oaktiv på datorn överhuvudtaget i sommar så har inte läst vad som hänt men jag hoppas det blir på bästa sätt till slut! Det finns all tid i världen för att ha häst även om det är jobbigt att lämna en vän..<3 känner med er!




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR