Packat och nästan klart

Bild direkt från hagen. (haha skitmobil, mitt fotograf hjärta dör lite över ljuset i bilden, men de här är en blogg så jag borde nog överleva ;) )
 
Idag har jag packat ihop täcken och sadeln som jag fick med henne, att gå till stallet är lite smått jobbigt och att möta henne utanför hagen får min mage att göra en volt. Tack och lov så har jag så underbara vänner och familj runt omkring mig som är så himla stöttande. Från början var de tänkt att hon skulle åka redan imorgon men nu verkar de som att de kanske blir förskjutet lite tack vare lite släpproblem. 
 
Jag antar att de är såhär jobbigt att skiljas åt från någon som ändå står en så himla nära, men de är bara att gå vidare. Finns miljoner med möjligheter.
 
 
 

Jobbigt men det kommer säkert kännas bättre när hon åkt och du får lite avstånd från henne.




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR