Kusinvitamin här

Hej!
Uppdateringen har varit jätte dålig just nu och jag har faktiskt en förklaring till detta .
 
Min kusin från Göteborg är här hos mig och hon åker hem imorgon, vi träffas kanske max 3 gånger om året och jag känner att jag vill umgås så mycket som möjligt då när hon är här.
 
Igår gjorde vi inte så särskilt mycket, vi skulle klippt Alpha´s ben men det gick inte med den lilla klipparen, troligen så var det lite små sten nere vid hovarna som gjorde att skäret blev förstört så idag ska vi klippa hela honom med det stora klipparen istället.
 
På måndag ska vi ju till veterinär med Alpha och samtidigt måste vi beställa en tid till Sunny för hennes helta har inte försvinnit eller blivit bättre så hon måste in och kollas med.
Det dumma är att Alpha och Sunny kan inte åka in samtidigt vilket hade vart mycket smidigare för Alpha måste stå brett i transporten och mamma vågar inte köra med transport så vi kan inte åka med två heller då.
Vi löser väl det men simidigast hade ju vart att åka med båda samtidigt.
 
Har tyvärr ingen bild idag men ni får klara er ändå♥
 
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR