Hel kväll med lilsis

Halloj finisar!
 
Vårt internet har varit helt knäppt hela kvällen men nu verkar det funka.
Kusinen åkte hem vid 3 tiden idag och mamma o pappa åkte iväg på konsert så jag o Agnes har vrit hemma själva sen dess.
Det har varit ganska mysigt ändå, vid 6 ungefär tog vi 4-hjulingen ner till sjön och tog ett kvällsdopp och sp hade vi lite fika o så med oss.
 
Imorgon bär det av till Vaggeryd med Alpha så jag får gå upp tidigt ( kl 9, haha) för jag ska hinna tvätta benen och göra iordning Alpha, fylla hö o grej sen så måste jag fylla på spån i transporten med.
Det tar ungefär 1 h 40 min till Vaggeryd så jag och pappa får väl stanna på vägen någon gång och ge Alpha en liten klapp eller nått.
 
Jag tog lite bilder på kattungarna heromdagen så jag ska försöka hinna redigera dom imorron.
puss♥
Bjuder på en oredigerad bild på Ulla sålänge.
 
 

Åh, den kattungen var ju för söt!




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR