Fyra hästar på en dag





Igår var jag iväg till Vackervallen som ligger någonstans mellan Enköping och Sala ungefär i höjd med Ransta. Vi skulle kolla in lite hästar igen och de slutade med att jag provred fyra stycken och denna kille på bilderna blev jag kär i.

Lord heter han och är ett halvblod född 1998 efter Landlord. En himla trevlig häst och jag har nog aldrig ridit en häst som faktiskt svarat så väl på mina hjälper. Vid en första anblick tyckte jag att han såg så himla stor ut (175 cm) men efter att suttit upp ändrade jag åsikt helt, inte alls så stor i ridningen som jag hade förväntat mig!

Det är så himla kul att komma ut och kolla på hästar och speciellt när man känner att man klickar med någon!

/Isabelle

Härligt!

/Josefin, bloggar om min resa som professionell ryttare i Tyskland

Trevlig häst!

? Alice

Åh vad kul att du träffade en häst du kände att du klickade med! :D

? Elin

Åhh vad roligt! Hoppas att han får flytta hem till dig nu då! :)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR