Bio med polarna

Hellu!
Har vart iväg nästan hela dagen idag.
Tog ab Alphas bandage vid ca halv 10 och släppte ut pållarna i hagen, sen slängde jag i mig frulle och klädde på mig för jag skulle iväg till Elina.
 
Hos Elina tog vi bussen in till Växjö för vi skulle handla lite saker och på kvällen tänkte vi kolla på bio, det var lite kul för samma dag skulle Amanda in till Växjö så på eftermiddagen träffades vi o fikade lite sen kollade vi på bio.
Jag och mina kompisar vill alltid se typ animerade filmer (iaf jag o Elina) vet faktiskt inte varför men dom är skit roliga, idag tittade vi på drakryttarna 2 eller vad den nu heter, ganska bra ändå, haha.
 
Alpha fick ju första doseringen av sin medicin idag och det gick förvånansvärt bra, medicinen var rinnig som vatten ungefär så han kunde inte spotta ut den eftersom den kan ner i halsen typ så det funkade jätte bra, promenaden gick också bra, det är ju inget avanserat han ska göra utan han ska bara gå i 10 min och sen öka sucsesivt (stav) till 20 min under 14 dagar så nu framöver kommer det kanske inte vara så kul att läsa men jag har ett antal inlägg som jag har tänkt skriva så jag ska försöka få upp något av dom iallafall.
 

Härlig kväll!




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR