Bara massa sketans regn

Nu känns det verkligen som att sommaren är slut, det har regnat i tre dagar i sträck nu och det är så fruktansvärt tråkigt när det regnar hela tiden.
 
 Alpha och Sunny har stått ute i detta regn i 3 dagar nu så inatt lyxade jag till det och tog in dom så fick dom lite hö och äpple med, stakarna var blöta ända in till skinnet kändes det som..
 
Egentligen ska ju Alpha skrittas under ryttare hela denna vecka men han var så väldigt blöt när jag kom hem idag efter skolan så jag fick ta en promenad i 20 min istället och tills imorron får han på sig sitt rosa fina regntäcke.
 
Alpha är ju under igångsättning så för min del blir det väl inte så jätte mycket skrivande eftersom jag inte har något att skriva om just nu, kanske kommer något åsiktsinlägg upp eller nått.
Isabelle har ju fått hem Joy så hon kan ju hålla stämningen uppe sålänge, Joy är ju helt fantastiskt fin!
 
 
Ni får två bilder som jag tog på jätte duktiga Amanda och hennes ungponny Paloma! (har jätte många fler bilder på dom om ni vill se?)
 
 

när vi har haft en sån kanon sommar i år njuter jag verkligen av det här mysiga vädret vi har nu. Det känns lite mysigt och motiverande att hösten är på väg. Jag blir motiverad att satsa för att nå alla mina mål. Även att gå ut till stallet för att rida känns mysigt i regnet, även fast jag inte har något ridhus att gömma mig i, haha!

Söt ponny:)

Jag känner igen det där. Har haft min häst på lite minisemester en vecka innan säsongen och nu när han ska igång lyckas han trampa av sig sin sko så det finns inte så mycket man kan skriva om (som är intressant) känns det som haha:)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR