Tillbaka efter lite strul

Ja, det strulade ju med internet här hemma så jag har varit utan interet i ungefär 1 ½ dag. 
Det är ju som att hela världen går under när man inte har internet, jag har suttit o kollat på samma filmer typ 5 gånger om, men jag har ju såklart ridit med
 
Jag går igen lite snabbt vad jag gjorde och hur det gick.
I onsdags så red jag en skogsrunda som jag sa att jag skulle göra och det gick så himla bra! Han lysnade jätte bra och jag fick honom precis där jag ville i både skritt, trav och galopp. Så glad!
Hur ofta rinder ni i skogen och paddocken? 
 
Igår gick det mindre bra. Jag skulle rida i skogen igen men idag var han blöt när jag skulle rida och jag vet att man inte ska rida när dom är blöta men jag tänkte att det inte borde vara så farligt att göra det en gång.
Har ingen aning vad det var men han kändes halt i både traven och galoppen, han ville inte hoppa över ett litet skogs hinder på 40 cm heller. 
Sen hoppade jag av och kollade om han var halt men jag såg inget fel alls. 
 
Kan det ha berott på att han var kall o blöt?
 
Jag ska rida idag igen när han inte är blöt och känna hur det känns och så ska jag ta ut Sunny och springa en runda med henne.
 
Detta blev ett lite rörigt inlägg men jag hoppas att det är okej ändå.
 
 
 
 
 
 

Åh, jag rider helst ut så typ 3-4 dagar ute och 1-2 dagar på ridbanan :P




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR