Mål och ambitioner

Idag är en sådan där dag då jag egentligen inte vet vad jag ska göra, förrän ikväll. Fast jag är som sagt hos min guddotter så saker att göra kommer att trilla in under dagen. Lillan ska vila idag så de blir ingen direkt lång visit ute i stallet heller. Ska visserligen kvällsfodra alla hästar ikväll så det tar ju ett litet tag. Sen ska jag åka och hämta ut ett paket på schenker som jag vunnit på tradera. Jag hoppas verkligen att de passar, jag visar sen när jag hämtat ut det vad det är!
 
Jag har funderat lite på de där med mål och ambitioner, vad jag behöver träna på och vad jag gör bra. 
Det är egentligen ett ganska brett ämne men jag tror att det är viktigt att ha mål och ambitioner, för att ha motivation att göra det man gör. Jag tror även att det är viktigt att ha mål för snar framtid, för lite längre bort och sen om ett par 5 år. Inom ridningen och hästarna har jag ett långsiktigt mål att kunna äga en hästgård (behöver inte vara jätte stor) och att vara tillräckligt duktig för att tävla 130-140 banor. Det är långt kvar dit, och jag behöver ändra lite förutsättningar på vägen men det är ett mål som jag vet går att nå upp till om man bara vill.
 
Närmare mål i sikte och som jag har desto bättre förutsättningar just nu för är att bygga upp min kondition, och muskler. Så jag orkar trycka ner benen ordentligt i galoppfattningarna även efter en lång tuff lektion, så jag inte har träningsvärk i insida lår två dagar efter en träning. Men det går framåt, och det kommer jag lyckas med. För att jag vet att jag kan! Och jag vet att ni kan, med vad ni nu än har som mål i livet.
 
? linn

bra inlägg :D!! Har en liten bloppis, två snygga klackar! kolla gärna in http://linnsees.forme.se/2014/juli/bloppis.html :) puss&kram




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR