Ett första hej från Isabelle

Hej och välkomna till min och Alice nya blogg! 
 
Jag heter Isabelle och är en del av isalhorses, tänkte presentera mig mer än vad som står i menyn lite såhär som första inlägg så får Alice göra ett inlägg om sig lite senare. 
 
Egentligen vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, då jag själv vet hur tråkiga "hej jag heter..." inlägg kan vara! Men jag ska ändå försöka lite lätt.
 
Jag brinner för fotograferandet, hästar och åsikter. Jag har eget företag som fotograf sen två år tillbaka och drömmer om att kunna leva på att arbeta med det på heltid. I övrigt har jag massvis med drömmar, jag är verkligen en sådan som alltid har en massa planer, drömmar och ambitioner. Lite för många ibland kanske. Några av dem är att plugga något inom flygplansutveckling, börja tävla lite lätt, köpa en egen gård med stall och bli en vetenskapskvinna som lyckades med att ta fram 48 timmar på ett dygn ;)
 
För tillfället har jag en foderhäst, som har hela mitt hjärta. Har haft henne sedan februari i år och vi kommer varandra bara närmare och närmare för varje dag som går. Jag älskar att shoppa nya saker till henne, och shoppar nog hellre till henne än till mig själv. Har precis kommit fram till att våran färg på utrusning är röd. 
 
Har tidigare bloggat på http://iibelle.weride.se om min och Lillans vardag, men ni hittar mig även på http://khiafotografi.se/blogg om ni vill följa mig och min kamera. 
 
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR