Tvättat täcken

Hej!
Lite sent inlägg detta kanske men jaja.
Skrev inget igår då det inte var något att skriva om alls.
Jag skulle egentligen putsat åkrar med trakton igår men trakton gick sönder så jag ska göra det någon annan dag.
Gorde absolut ingenting igår, jag skulle ju också ha fotat lite men jag hade ju tänkt att jag skulle putsa åkrar men sen blev det inte så och när jag tänkte ta kort så hade inte kameran något batteri så jag fick ladda det och medans det laddade så klippte jag gräset sen var det kväll och inget fint bild väder.
 
Jag fotade lite idag istället men  det blev inga bra, Alpha kunde inte stå till med huvudet för det var ju flugor på honom men jag ville inte ta på dom flughuva när pållarna ska fotas så det fick bli som det blev, fick någon fin på Sunny iallafall.
 
Tvättade hästarnas vintertäcken idag med. Dom får ju inte plats i tvättmaskinen så då får man göra det förhand. Det funkade ganska bra ändå, dom blev ju renare än innan. 
 
Imorgon ska vi in till stan och köpa högtryckstvätt som vi ska spola i stallet med och kolla lite grejer på biltema med.
Stallet ska plockas ut och städas o så ska vi börja skissa på vårat "sadelskåp"
Ha det! ♥
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR