Tradera



Godmorgon!
Nu är jag på jobbet men har en liten stund över så jag passar på att slänga in ett litet blogginlägg. Jag lovade igår att jag skulle slänga in ett blogginlägg om vad jag hade vunnit på Tradera.

För 50 kronor fick jag detta fina RÖDA schabrak från HV Polo, hur snyggt? Jag är helt såld. Jag rekommenderar er verkligen att kika in på tradera då och då, man kan hitta väldigt fina saker till verkligen låga priser, och oftast fungerar de väldigt smidigt. Har faktiskt aldrig varit med om strul från någon säljare när jag handlat därifrån. Så in och shoppa loss ;-)
Hoppas ni alla får en fin lördag!
/Isabelle

svar: Ja det är det verkligen… :/

? Emelie

skit snyggt schabrak !

Sv; Han stod i hagen jämte min och han var väl inte den snällaste åsnan och så på något sett kom han ut och skulle springa och hälsa på mig men han kan så fort så han puttade ner båda oss och sen bet han mig i armen hahah ;)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR