Massa idéer på inlägg nu

Tjolahopp! 
Jag fick hem hööks katalogen igår så ni kan ju gissa vad följande inläggen kommer handla om, hehe.
 
Idag får det bli ett litet vardags inlägg, man måste ju variera ni vet. 
Det är ju inte så jätte mycket att skriva om pga Alphas "skada" o allt men lite ska jag nog kunna klämma fram.
Häromdagen beställde jag 3 saker från hööks för nu är det gratis frakt om man handlar för över 200:- och oftast gör man ju det så klart att jag beställer lite, det kommer bilder på det jag beställde, dock var det bara en sak som var "rolig" resten är bara nödvändigt.
 
Igår var jag ganska duktig ändå, jag beställde klipptid till mig HELT SJÄLV!, jag hängde upp tvätt och slängde min tvätt i maskinen ( Mamma var på öland med min syster då så hon kunde ju inte fixa allt och pappa hann inte) så jag kände mig ändå ganska duktig.
 
Idag på förmiddagen var jag ute och fotade lite blommor, fjärilar m.m för jag har använt större delar av mitt bilförråd nu så jag måste ju fylla på, det blev väl sådär bilder, jag är jätte dålig på att ta bra kort på just blommor och sånt men någon bra blev det väl förhoppningsvis.
Jag är ju helt fast i serien The walking dead som jag sagt en gång tidigare och när jag började kolla på sista avsnittet på säsong 3 så öppnade sig himmeln, bokstavligt talat. Det var som att någon hälde hink efter hink rätt över oss.
Jag trodde att det skulle lätta lite och det gjorde det men sen kom en likadan skur till så fort som attan fick jag ta på mig foppatofflorna och springa ut till hästarna och ta in dom.
Det hade åskat lite så hästarna var ju lite "stressade" och rädda för det så självklart skulle Alpha krångla, det tog kanske 1 minut extra eftersom Alpha krånglade och den minuten räkte för att göra mig helt genomblöt, jaja så kan det gå, deras hage var serriöst som en pool. 
 
Pållarna får gå inne inatt och ha regntäcke i hagen imorgon så ska det nog fixa sig.
Puss♥'
Ni får en bild som jag tog för ganska längesen men jag är riktigt nöjd med den faktiskt, dock använde jag den redigerade bilden för att testa att sätta dit namn ;)
 
? Wilma

Grymt fin bild!
Sv: Ja, visst är han! :D




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR