Kört traktor idag

Hejsan!
 
Eftersom att jag skrev ett åsiktsinlägg igår får det bli ett litet vardagsinlägg idag även om det inte är så extremt roligt att läsa, haha.
 
Igår gjorde jag typ ingenting, plockade ur stallet lite för vi ska köra med högtrycksvätten där inne. Det blir ju ganska skitigt efter ett år.
 
Idag plockade jag ut det sista ur stallet och tog även ut allt spån ur boxarna så imorgon blir det att  tvätta där inne.
 
Som rubriken lyder så har jag kört traktor idag med, slått åkrar har jag gjort.
Från kl 13:20 till 17:30 ungefär.
 
Jag vet inte om jag har berättat det men vi har ju 3 kattungar här hemma som jag har ganska många bilder på så jag ska redigera dom lite och sen kommer dom upp här.
 
Ha det bra.
Jag har inte så mycket bilder just nu så det får bli en bild på Amandas hund Izzie.
 
? Jenny

Fin blogg! Och vad mysigt med kattungar :D




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR