Kattungarna

Hellu!
Jag skrev ju att jag skulle lägga ut bilder på kattungarna och eftersom jag inte har något vettigt att skriva om kan ni ju få bilderna istället.
Nisse som egentligen är en tjej är den gosigaste och enligt mig sötaste av dom alla tre. Det är hon vi ska spara.
Ulla är jätte söt men hennes personlighet passar inte riktigt mig eller någon annan i familjen så vi ska ge bort henne till någon.
Åke har jag inte så mycket bilder på, han är aldrig stilla och så är han ganska rädd av sig så han håller sig på avstånd hela tiden. MIn kusins katt blev nyligen överkörd och den såg likadan ut som Åke så hon ska få honom.
 
 
? Wilma

Men alltså, jisses vad söta de är!
Sv: Hihi vad kul! :D

Söta så jag nästan dör!

? Elin

Herregud så söta!!

så underbara!




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR