Försenad present

Jag fick min försenade födelsedagspresent av Amanda igår och det var ett par turkosa benskydd från ............... och dom va sååå sjukt snygga! Älskar dom!
Jag ska köpa till bakskydd med.
 
Tror inte jag berättade i förra inlägget att Alpha har ont i ryggen av någon anledning.
När jag drog längs ryggraden så svankade han hela ryggen och spände rumpan när jag kom ungefär där sadlen slutar. Vi vet inte vad det beror på men vi ska bara gå ut o gå med honom och se om det blir bättre annar ska vi prata med en veterinär som ska komma och kolla på honom.
Hoppas bara att det inte är något allvarligt, men jag tror inte det.
 
Jag tränade dressyr för Amanda igår och det gick sådär, ett tag gick det bra sen slutade Alpha att lyssna på allt typ och så ville han inte fatta vänster galopp, jag försökte mins 20 gånger men det gick inte. Funderade på om det kunda ha med att han har lite ont i ryggen men som sagt så vet jag ju inte vad det beror på.
 
Hilda skulle kommit till mig idag men hon meddelade nyss att hon inte kunde så hon kommer imorgon istället.
Jag kan ju inte rida på Alpha nu då så jag ska ta både honom och Sunny på en promenad istället.
 
Bilden är tagen från hööks, Ni hittar dom HÄR 
 
 
 
 
 
 
? Hanna

Sv: Tack! :)
Kram

? Alice

Snygga benskydd! :D

Sv: Att läsa är typ bland det bästa som finns! <3

? Elin

Snygga! Har såna fast röda, men turkosa hade inte varit fel det heller... :)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR