Att matcha sin utrusning?

Igår invigde vi de röda benskydden (om dock inte var jätte röda efter passet), och jag tror att både hon och jag kände oss extra fina! 
 
Brukar ni matcha eran utrusning? Jag tycker det är super roligt att matcha, och gärna blinga till det litegrann, samtidigt som jag inte ser det som någon livsviktighet att göra det så länge jag är hemma och tränar (kanske därför mitt ena stigläder är svart och det andra brunt ;) ) Men nog är det lite extra roligt att vara fin och "uppklädd" ibland! 
 
Igår så red vi väldigt lätt, bara för att mjuka upp musklera litegrann efter gårdagens desto hårdare pass, där både jag och Lillan var helt genomsvettiga! Samtidigt som vi var sällskapsdamer nere på banan då en häst i stallet hade en som skulle provrida den och ville inte vara själv där nere. Idag blir det att longera lite med lite inspänning hade jag tänkt och inviga longergjorden. 
 
 
? Alice

Har ingen egen häst, så har ingen häst jag kan riktigt välja om jag vill matcha. Men hade jag haft en hade jag helt klart tyckt det varit roligt att matcha utrustningen! :)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR