Lång "blogg paus"

Hej igen!
Som ni har märkt har bloggen luggit nere nu i några veckor och jag har några lite personliga grejer som hänt.

Först så skrev jag inte på kanske en vecka för jag visste inte vad jag skulle skriva om alls, sen blev farfar sjuk, sen frisk igen men någon dag när ha hade kommit hem från sjukhuset fick han en strok, han låg nästintill okontaktbar i ca en vecka tills han tog sitt sista andetag.
 
Under den veckan farfar låg på sjukhus var jag, mamma, Agnes och Amanda på semester och sov i mina sysingars stuga och vi hade jätte kul jag och Amanda iallfall.

Dan efter vi kom hem vilket var söndag förra veckan så hade vi inte sett till Nisse och inte Ronja (Nisses mamma) heller, i måndags så kom Ronja tillbaka men vi har fortfarande inte sett till någon Nisse så troligen har han blivit tagen av något annat djur, tyvärr :/
 
Nu har ni lite koll på varför jag inte skrivit nått på några veckor. 

Jag har ganska mycket bilder som jag vill visa er och igår var Alpha på återbesök hos veterinären men jag berättar om det i ett eget inlägg.

Ha det super!
Älskade Nisse♥♥
 
(vill inte lägga upp bilder på farfar eller berätta jätte mycket om det heller, det är för personligt)



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR