Första ridturen på hemmaplan

Idag fick vi möjlighet att testa en hoppsadel av en annan i stallet, och den passade superbra på Joy! Jag sitter verkligen i en utrustningsdjungel just nu då ingenting jag hade till Lillan passar Joy.. Roligt men dyrt och mycket att leta upp!
 
Men det var härligt att få rida igen (sist jag red var när jag provred honom för typ en månad sen). Nu ska jag lägga upp ett ordentligt träningsschema (framförallt för mig som tappat allt vad kondition heter sen Lillan åkte) och ett hålla igång schema till Joy. Det blir en himla tuff period ett tag framöver med jobb och häst och allt privatliv som ska hinnas/orkas med men gud så värt det är det.
 
 

Fin men va stor han är! =)

Lite klurigt i början innan man har kommit igång och speciellt när man inte har så mycket tid man skulle önska!! Men vad motiverande att få lägga upp en planering och börja bli ett team från början! :)
Kul att se dig i sadeln igen:)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR