Blivit med häst

 
Senaste inlägget jag skrev var för alldeles för lång tid sen men jag har inte haft något att skriva om på hästbloggen när jag varit utan häst och inte varit i stallet någonting. Det senaste jag skrev var att jag hade provridit fyra hästar, och fallit för en. Och igår kom han hem till mig! Jag, ISABELLE ANDERSSON, är alltså hästägare på riktigt nu. Det känns helt sjukt och overkligt, att vara fodervärd är ju nästan som att ha egen häst men nu är hästen MIN. Och det känns så jäkla bra.
 
Han kom igår på eftermiddagen och kollade sig runt lite när han klivit ur transporten sen följde han mig snällt in i boxen och åt hö. Så himla cool kille. Imorse släppte vi ihop han med Lillans gamla hagkompisar Hippi och Nett och det hela gick så odramatiskt till som det bara kan gå. Allt känns helt perfekt och jag är så himla glad just nu!
 
 

Åh, det är ju en sån härlig känsla att få hem sin häst=) Berätta mer om den!

Vilken stilig kille!! Wow!!
Och vad roligt att du inte blev rädd och tappa gnistan, varenda ryttare kan nog hålla med om att det finns stunder av tvivel och speciellt när olyckan är framme. Hoppas han och du är rätt för varandra, det är så roligt att få lära känna sin första egna häst och växa tillsammans!:)

? Maja

Åå vad roligt!! Grattis!!




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR